Izjava o zaščiti osebnih podatkov

Povzetek

Zaščita vaših podatkov je za nas pomembna, zato želimo, da poznate vse podrobnosti o tem, kako, zakaj in katere podatke zberemo od vas. Entrio obdeluje podatke v skladu z Evropsko uredbo o varstvu podatkov (GDPR).

Entrio ceni vaše uporabnike in skrbi za varnost svojih podatkov. Ta izjava o varstvu podatkov, Entrio.si d.o.o., Kotnikova 5, 1000 Ljubljana, Slovenija ("Entrio"), ščiti zasebnost svojih uporabnikov in skrbi za vaše osebne podatke preko direktive o evropskem varstvu podatkov 2016/679 / EZ (uredba, GDPR) in Zakon o izvajanju splošne uredbe o varstvu podatkov NN 42/2018. Z izjavo o varstvu podatkov Entrio pregledno in javno objavlja načine obdelave osebnih podatkov, ki ga uporablja izključno v skladu z načeli Uredbe.

Ta izjava opisuje, kako Entrio zbira, obdeluje, uporablja in deli vaše osebne podatke ob obisku www.entrio.si ali ko kupite kaj na naslovu Entrio.si.

Uporaba sistema Entrio je dovoljena samo za osebe, starejše od 16 let. Z nadaljno uporabo sistema Entrio in s sprejetjem pogojev uporabe in izjave o zasebnosti - se smatra, da ste starejši od 16 let. V nasprotnem primeru takoj prenehajte z uporabo programa Entrio in zapustite spletno mesto.

Osebni podatki:
V skladu z Uredbo so osebni podatki - vsi podatki, ki se nanašajo na posameznika, katerega identiteta je bila identificirana ali jo je mogoče določiti ("Tožena stranka") in posameznika ali anketiranca iz uredbe, katere identiteto je mogoče identificirati, neposredno ali posredno.

Obrada:
V skladu z Uredbo so sredstva za obdelavo - kateri koli postopek ali niz postopkov, ki se izvajajo na osebnih podatkih ali na zbirkah osebnih podatkov, bodisi avtomatiziranih ali neavtomatskih procesov, kot so zbiranje, beleženje, organiziranje, strukturiranje, shranjevanje, prilagajati ali spremeniti, poiskati, pregledovati, uporabljati in zaznati tako, da ga naložite, razširite ali omogočite na drug način, sinhronizacija ali kombiniranje, omejevanje, brisanje ali uničenje.

Zbiranje podatkov:
Entrio zbira izključno osebne podatke, ki jih stranka vnese s svojo voljo. Podatki se zbirajo prek razpoložljivega spleta obrazce za prejemanje novic (newsletter) ali kontaktiranje zaposlenih v podjetju Entria. Vnos podatkov je potreben za vzpostavitev stika. Nekateri podatki se samodejno zbirajo - več si lahko preberete v razdelku spletne piškotke.

Povzetek:

Katere podatke obdelujemo, zakaj, s katerimi delimo in kako dolgo jih hranimo:

Podjetje Entrio zbira in obdeluje podatke svojih uporabnikov na različnih stopnjah uporabe sistema Entrio, da vam zagotovijo najboljšo možno storitev in najpreprostejši nakup vstopnic.

Podatke zbiramo:

1. Ko obiščite spletno mesto www.entrio.si zbiramo splošne informacije o vaši napravi, naslovu IP, časovnem pasu, operacijskem sistemu in nekatere piškotke.
Zakaj obdelujemo te podatke:

Vsak obisk spletnega mesta Entrio zbira zgornje informacije in informacije, o katerih obisku pod-strani Entrio in kateri nizi in iskalni izrazi so te pripeljali na našo spletno stran, za zmanjšanje goljufivih zmožnosti za boljše razumevanje vedenja uporabnikov in izboljšanje naše storitve, da bi odpravili morebitne težave pri delu in predlagali najboljše dogodke, ki bi lahko bili zanimiv za vas.                     
Te podatke zbiramo in obdelujemo z:

  • Piškotki (cookies), oznakami, web - beacona in piksli, ki jih je določil Entrio, in druge storitve, kot so Google Analytics, Facebook, Mouseflow itd.
  • Browser request header-a,ki vsebujejo informacije, kot so naslov IP, mesto, iz katerega je prišel uporabnik, internetni brskalnik, operacijski sistem in tako naprej.
  • Notranji dnevniki (zapisi), ki sledijo splošnim uporabniškim dejanjem spletnega mesta www.entrio.si

Kako dolgo hranimo te podatke:

Te podatke hranimo neomejeno, za statistične namene.

Te podatke delimo z:

Te splošne informacije delimo z analitičnimi storitvami, ki nam omogočajo analizo vedenja uporabnikov, še posebej storitve Google Analytics, Facebook, Mouseflow itd. S tretjimi osebami ne delimo osebnih podatkov kupcev, kot so imena, priimki, e-poštni naslovi itd., vendar samo zgornje splošne informacije za namen statistične analize vedenja kupcev in obiskovalcev.

2. Ko ustvarite uporabniški račun, ki je potreben za nakup vstopnic, zberemo vaše ime, priimek in elektronski naslov ter včasih vaš spol dob
Ko obdelujemo te podatke:

Da boste lahko vi in mi dobro spali in, da boste prepičani, da so vse vaše vstopnice varne in, da boste lahko kadarkoli uspešno vstopili v želeni dogodek tudi v primeru izgube e-pošte s kartami, vas prosimo, da pred nakupom kreirate uporabniški račun na Entrio, da bo lahko vedno povezan z vstopnicami. Vaš račun vam bo tudi omogočal hitrejše nakupovanje pri Entrio, ker bomo del vaših podatkov, ki jo že vemo, lahko vnaprej vnesli za vas. V ta namen zbiramo in obdelamo vaše ime, priimek in e-pošto naslov, na katerem bomo poslali kupljene vstopnice. Če imate izbran račun za to prek možnosti za prijavo v Facebook, v tem primeru, odvisno od vaših nastavitev zasebnosti na Facebooku, zbiramo vaš spol in starost - samo za statistične namene analiziranja navad kupcev vstopnic. Vaše ime, priimek, spol in starost lahko kadarkoli vnesete ali posodobite prek svojega uporabniškega profila na stran www.entrio.si/me.

Kako dolgo hranimo te podatke:

Te informacije hranimo 12 let od zadnjega nakupa.

Te podatke delimo z:

Ime in priimek v času nakupa vstopnic se obdelata v imenu organizatorja dogodka, čigar vstopnice prodamo in te pošlje organizatorju za nadzor vhoda in zapisov obiskovalcev. E-poštni naslov posredujemo organizatorju samo če je prikazana potreba po pošiljanju pomembnih informacij kupcu v zvezi s kupljenimi vstopnicami, kot so - preklic ali spremembe dogodkov, spremembe lokacije, spremembe programa itd., tako, da lahko organizator uspešno zaključi pogodbeno storitev.

3. Pri nakupu vstopnice z bančno kartico obdelamo podatke o kartici in imetnika kartice
Zakaj obdelujemo te podatke:

Podatki o bančnih karticah (številka kartice, datum poteka, številka CVC) in imetnik kartice (ime in priimek imetnika kartice, naslov imetnika kartice), zbiramo in obdelamo, da bomo lahko naročilo sprovedli prek partnerskega procesorja in izdali vstopnice za želeni dogodek.

Kako dolgo hranimo te podatke:

Podatki o bančnih karticah so občutljivi podatki, ki jih v naših sistemih nikoli ne shranjujemo iz varnostnih razlogov,vendar jih usmerjamo neposredno v partnerski T-Com PayWay procesor prek varne SSL povezave. V sistemu Entrio shranjujemo le zadnje 4 številke številke kartice in podatke lastnika kartice, ki jih lahko odkrijete in odpravite težave ali pritožbe pri nakupu vstopnic. Te informacije hranimo 12 let od nakupa vstopnic.

Te podatke delimo z:

Ti podatki so neposredno posredovani partnerju T-Com PayWay prek varne SSL povezave.

4. Ko kupujete vstopnice, če kupujete v imenu podjetja, prosimo za informacije o vašem podjetju, da izdamo račun na podjetje
Zakaj obdelujemo te podatke:

Če kupujete v imenu podjetja in želite, da vam damo račun na podjetje potrebujete informacije o vašem podjetju, in sicer: Ime, naslov in davčno številko.

Kako dolgo hranimo te podatke:

Te informacije hranimo 12 let po zadnjem nakupu.

Te podatke delimo z:

Te podatke delimo z Organizatorjem dogodkov, za katerega prodajamo vstopnice in izdamo original račun, tako da ga je lahko organizator poslal v svoje računovodske evidence na podlagi zakonskih obveznosti.

5. Pri nakupu vstopnic, v določenih primerih Organizator dogodkov preko Entria zahteva dodatne podatke od kupca, ki jih zberemo v njegovem imenu, da lahko organizator opravi pogodbeno delo

Glede na to, da je Entrio avtomatizirana platforma za organizacijo prireditev in prodajo vstopnic,lahko vsak organizator dogodkov pred dokončanjem nakupa določi in zahteva posebne informacije o strankah.                     Podatki, ki jih organizator zbira prek Entria, so jasno označeni in ti podatki Entrio so neposredno posredovani Organizatorju.                     Organizator lahko takšne podatke določi kot obvezne ali neobvezne za dokončanje nakupa.                     Te informacije včasih služijo kot predpogoj za ponudnika storitev (npr. Velikost majice,                     informacije o državi porekla, e-poštni odjemalec, ime in priimek vsakega imetnika vstopnice itd.), včasih kot statistični                     informacije za poznejšo analizo ali za druge namene, ki jih določi organizator dogodkov. Entrio ne nadzoruje vrsto informacij, ki jih posamezni organizator potrebuje od kupcev vstopnic, za to je v celoti odgovoren Organizator. Čeprav Entrio od organizatorja zahteva, da varuje in skrbi za podatke o strankah na podlagi evropske določbe Zaščita podatkov (GDPR) vam svetujemo, da se za podrobne informacije obrnete na organizatorja in preučite njegovo izjavo o varstvu podatkov.

Zakaj obdelujemo te podatke:

Te podatke obdeluje podjetje Entrio, zato da jih lahkoposreduje organizatorju dogodkov, kjer je velikorat za te informacije včasih predpogoj uspešni nakup. Način zbiranja je odvisen samo od odločitve organizatorja dogodka, ki je tudi ponudnik storitev in končni prodajalec vstopnic.

Kako dolgo hranimo te podatke:

Te informacije hranimo 12 let po zadnjem nakupu.

Te podatke delimo z:

Te podatke delimo z Organizatorjem dogodkov, ki so te podatke opredelili kot obvezne v sistemu Entrio.

6. Pri nakupu vstopnic zbiramo in obdelamo vse informacije o tem nakupu, transakciji in kupljenih vstopnic
Zakaj obdelujemo te podatke:

Zgodovino kupljenih vstopnic, drugih storitev in izdelkov ter s tem povezanih transakcij na podjetju www.entrio.si zbiramo in povežemo z uporabniškim računom, tako da lahko imate vpogled v vse podatke in da lahko v prihodnosti predlagamo podobne dogodke, ki bi vas utegnili zanimati in zato da lahko vladnim organom in procesorjem za obračunavanje, v primeru morebitnih pritožb podamo zahtevane podatke, itd.

Kako dolgo hranimo te podatke:

Te informacije hranimo 12 let po zadnjem nakupu.

Te podatke delimo z:

Zgoraj omenjeni podatki v primeru njihove zahteve delimo s pristojnimi državnimi organi in procesorji zaračunavanja, da bi izpolnili svoje zakonske obveznosti in rešili pritožbe strank.

7. Ko se naročite na glasilo Entrio, zberemo in obdelamo vaše ime,priimek in e-poštni naslov, tako da lahko dostavite želeno storitev
Zakaj obdelujemo te podatke:

Da bi vam lahko zagotovili informacije o novih, zanimivih dogodkih, cenejših vstopnicah in nagradnih igrah, ki jih organiziramo, in vam pošljemo osebno e-poštno sporočilo z vsebino, ki bi vas morda zanimala - potrebujemo vaše ime, priimek in e-poštni naslov. Lahko se naročite na newsletter Entrio tako, da obkljukate okence pri ustvarjanju uporabniškega računa, preko vašega uporabniškega profila ali prek obrazca na spletnem mestu www.entrio.si. Če nam date dovoljenje, da vam pošljemo glasilo,lahko ta privilegij kadar koli prekličete tako, da posodobite uporabniški profil ali kliknete povezavo »odjava« v vsakem glasilu v sistemu Entrio.

Kako dolgo hranimo te podatke:

Te informacije hranimo 12 let po zadnjem nakupu.

Te podatke delimo z:

Te podatke delimo z Mailchimpom, najbolj znano spletno storitvijo za pošiljanje glasil.

8. Ko stopite v stik z Entrio po elektronski pošti ali telefonu, zberemo vaše ime, priimek in e-poštni naslov, arhiv komunikacije pa ohranjamo z nami
Zakaj obdelujemo te podatke:

Te podatke obdelujemo, da čim hitreje rešujemo probleme in poizvedbe,                      tako, da lahko odgovorimo na zahtevano vprašanje v najkrajšem možnem času.

Kako dolgo hranimo te podatke:

Te informacije hranimo 12 let po zadnjem nakupu.

Te podatke delimo z:

Za komunikacijo in podporo uporabljamo storitve Freshdesk, Gmail in Olark.                      Te podatke obdelujemo in delimo s temi storitvami.

Povzetek

S kom delimo vaše podatke in namen zbiranja

S kom delimo vaše podatke in namen zbiranja

Vedno spoštujemo in cenimo zasebnost vseh naših uporabnikov in njihovih podatkov, zato z največjo skrbjo in pozornostjo skrbimo za njih. Podatke naših uporabnikov nikoli ne bomo prodajali tretjim osebam, ampak jih bomo uporabljali izključno za zagotavljanje vrhunskih storitev za naše stranke.

Do vseh navedenih podatkov imajo dostop zaposleni v podjetju Entria, ki delajo v finančnih oddelkih, podporo strankam, trženje in prodaja. Poleg Entria imajo zgoraj omenjeni podatki dostop do DHH d.o.o. iz Pule, ki nam daje gostovanje storitve www.entrio.si in popolne podatkovne baze.

Glede na zgornje metode zbiranja podatkov, odvisno od lokacije in namena zbiranja in obdelave, nekatere od vaših podatkov so v skupni rabi z naslednjimi družbami, zunanjimi vodji:
T-Com PayWay, Mailchimp, Freshdesk, Google Analytics, Mouseflow, Facebook, Olark, Astra inženjering d.o.o. računovodske storitve. Poleg zgoraj navedenega, ki temelji na pravnih obveznostih, osebni podatki bodo na njihovo zahtevo dali inšpektorjem in predstavnikom pristojnih pravnih organov.

Povzetek

Kaj so piškotki, kakšni so in za kaj jih uporablajmo (namig: ni za večerjo :)

Uporaba piškotkov

Entrio uporablja piškotke. Piškotki so majhne datoteke, ki jih vaš brskalnik samodejno naloži in shrani ob obisku spletnega mesta in služijo različnim funkcijam. Piškotke Entriu delimo na:                      osnovne , ki se uporabljajo za prijavo v sistem Entrio in za normalno prikazovanje strani brez katerih delovanje                      Entria ni mogoča in analitične , ki uporabljajo anonimno analizo uporabe sistema in spremljanje vedenja,                      brez katerih ne bi mogli prilagoditi vsebine in izboljšati Entrio, da bo bolje z vsakim nadaljnjim obiskom sistema.

Osnovni piškotki
  • “PHPSESSID”, “PH_HPXY_CHECK”, “remember_code”, “identity”, “e477n4xTerI8o” - določa Entrio,                          in služi za prijavo v uporabnik sistema in vzdrževanje seje, tako da lahko kupite vstopnice nevsiljivo in                          uporabite sistem
  • “hide_entrio_cookies” - nastavi Entrio in služi, da si zapomni piškotek
  • “stats_landing_id” - nastavi Entrio in služi za povezovanje uporabnikov pred in po prijavi,                          da bi pozneje olajšali napake pri nakupu, ob upoštevanju potreb uporabnikov
  • “olfsk”, “_ok”, “_okbk”, “_oklv”, “_okdetect”, “hblid”, “wcsid” - Postavlja Olark, in služi za upravljanje podpore za stranke in komunikacijskega okna
Analitični piškotki
  • “_ga”, “_gid”, “_dc_gtm_UA-23827515-1”, “_gat_UA-XXXX” - Nastavi Google in služi za                          analizo gibanja obiskovalcev na stranoi, da bi zagotovili boljše storitve in dodatno izboljšali sistem Entrio
  • “fbm_109990319087604”, “fsr_109990319087604” - Nastavi Facebook in služi za analizo gibanj obiskovalcev strani,                          da bi zagotovili boljše storitve in nadaljnje uporabe sistema

Brisanje določenih spletnih piškotkov je mogoče prek nastavitev brskalnika in več informacij o njih                      ga lahko najdete na straneh za podporo iskalniku (npr. Chrome, Firefox, Opera, Safari itd.).                      Več informacij o spletnih piškotkih najdete na stranihttp://www.aboutcookies.org.uk/.

Povzetek:

Imate pravico popraviti svoje podatke, pravico do pozabljanja, pravico do dostopa do vseh vaših podatkov.

Imate pravico popraviti svoje podatke, pravico do pozabljanja, pravico do pregleda (izvoza) vseh podatkov.

Na podlagi evropske uredbe o univerzalnem varstvu podatkov (GDPR) vam zagotavljamo naslednje pravice, povezane z obdelavo                      vaših osebnih podatkov:

1. Pravica dostopa do podatkov

Imate pravico zahtevati informacije za obdelavo vaših osebnih podatkov, katere podatke obdelamo vam                      Prositi za dostop do vaših osebnih podatkov, ki jih obdelujemo. Če gre za večjo količino podatkov,                      nas lahko prosite za natančnejšo specifikacijo za predložitev določenih skupin podatkov o vas, ki jih obravnavamo.

2. Pravica do popravka

Če vidite, da obdelujemo netočne ali nepopolne podatke ali jih želite spremeniti,                      imate pravico zahtevati popravek teh podatkov ali dopolniti nepopolne osebne podatke.                      Da bi zagotovili, da vedno obdelujemo samo točne osebne podatke o vas, jih prosim sproti posodabljajte.                     

3. Pravica do izbrisa (pozabi)

Brisanje osebnih podatkov se lahko zahteva, na primer, če ste odvzeli privilegij obdelave                      določenih podatkov, ko so vaši osebni podatki nezakonito obdelani ali ko vaši podatki niso več potrebni                      v zvezi z nameni, za katere so bili zbrani ali obdelani na kakršen koli način. Prosimo, upoštevajte dejstvo                      da vaši podatki ne bodo mogli izbrisati, če so potrebni za izpolnjevanje naših pogodbenih zakonskih obveznosti                      obveznosti ali druge pravne podlage iz Splošne uredbe o varstvu podatkov.

V vseh primerih, kjer je mogoče, bodo vsi vaši osebni podatki nepopravljivo izbrisani iz našega sistema, pustili se bodo samo splošna statistika, ki je ni mogoče povezati z vašo identiteto.

4. Pravica do omejitve obdelave

Imate pravico do omejene obdelave vaših osebnih podatkov, ki se lahko zahteva, na primer                      če ste vložili pritožbo glede obdelave podatkov, če sumite, da so obdelani osebni podatki točni                      ali v zakonitosti njihove obdelave, vendar ne želite, da se ti podatki izbrišejo ali so še vedno potrebni za delo                      uresničevanje zakonskih zahtev.

5. Pravica do prenosljivosti podatkov

Če obdelava temelji na vaši želji ali je storjena za izvedbo sklenjene pogodbe in hkrati z avtomatiziranimi sredstvi imate pravico do prejemanja vaših osebnih podatkov ki smo jih prejeli od vas. Če zahtevate, bomo vaše osebne podatke posredovali neposredno drugemu upravitelju obdelave, če je to tehnično izvedljivo.

6. Pravica do ugovora

Kadarkoli, glede na vaš položaj, imate možnost za vložitev pritožbe zoper obdelave osebnih podatkov, povezanih z vami, zato jih bomo omejili. Prav tako je navedeno da bomo izbrisali in zaustavili podatke, razen če bomo dokazali, da obstajajo pojasnila za obdelavo in zakoniti razlogi za njihovo ohranitev. Poleg tega imate pravico do ugovora kadar koli proti obdelavi vaših osebnih podatkov za namene neposrednega trženja. Po vložitvi pritožbe vaši osebni podatki prenehajo biti obdelani v ta namen.

7. Pravica do preklica privolitve

Če obdelujete vaše osebne podatke, temelji na vaši zasebnosti, imate pravico kadar koli brez posledic odstopiti v skladu s postopkom, opisanim v ustreznem poglavju tega dokumenta.

Povzetek:

Entrio newsletter. Naroči se! Še nisi? :)

Informacije o novih zanimivih dogodkih, ki jih pošljemo preko glasila Entrio

Če ste nam zaupali, da občasno pošiljamo glasilo (nikoli več kot enkrat na teden) vam bomo poslali novice iz svetu dogodkov Entrio, napovedali nove dogodke, ki bi vas lahko zanimali, informacije o cenah, nagradnih igrah in podobnih značilnostih. Naš cilj je zagotoviti res zanimive podatke, ki jih boste z veseljem prebrali, če se odločite kadarkoli da ne želite več prejemati - kadar koli se lahko odjavite, tako da kliknete povezavo na dnu vsakega newsletterja.

Povezetek:

Podatki in države zunaj Evrope

Podatki in države zunaj Evrope

Osnovna sistemska baza podjetja Entrio, pa tudi večina podatkov, omenjenih tukaj, je na naši spletni strani (strežniki), ki se nahajajo na Hrvaškem (EU), pri DHH d.o.o. ki nam ponuja storitve gostovanja.

Podatki, ki jih zbiramo s tretjimi osebami in njihovimi storitvami, so lahko tudi zunaj Evropske unije,                      ki je odvisna od fizičnih lokacij strežnikov (strežnikov) posameznih storitev.                      Storitve partnerjev, ki jih uporabljamo, za katere vemo, da so uporaba strežnikov zunaj EU:

Google Analytics, G-suite (Gmail), Mailchimp, Freshdesk, Mouseflow, Olark. Vse te storitve so usklajene s Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR).

Povzetek:

Varnost, zaščita in varstvo podatkov

Varnost, zaščita in varstvo podatkov

Osebni podatki bodo shranjeni in obdelani v zakonskem roku in bodo zaščiteni z ustrezno varnostjo                      ukrepe v skladu z najnovejšimi varnostnimi standardi za varstvo podatkov. Za vse podatke, ki se ustvarjajo                      varnostne kopije večkrat na dan, obstaja strog dostop do podatkovnega centra in baze podatkov.                      Kljub temu, da ste storili vse potrebno, se zavedajte, da internet ni na voljo                      Spletna stran ni 100% zanesljiva, na primer zaradi hekerjevih napadov, različnih napak v računalniškem omrežju in infrastrukture                      in drugih situacijah, na katere ne moremo vplivati. Poleg tega noben računalnik ni 100% varen                      taksist ali nezaželene prenose, priporočamo, da uporabite vse razpoložljive ukrepe za                      zavarovanje svojega računalnika in brskalnika iz takšnih nezaželenih situacij.

V nezaželenem primeru nepooblaščenega dostopa tretjih oseb do računalniških sistemov podjetja Entrio,                      vas bomo zagotovo obvestili takoj, ko bomo vedeli o tej situaciji, da boste lahjko ustrezno ukrepali. Vse in vsak dan poskušamo biti na preži.

Povzetek:

Tako lahko stopite v stik z nami!

Kontaktirajte se za morebitne poizvedbe in zahteve za uresničevanje vaših pravic,                      in se lahko pritožite, če sumite, da so bile vaše pravice kršene

Če imate kakršna koli vprašanja ali zahteve v zvezi s to izjavo o varstvu osebnih podatkov,                      če želite uveljavljati katero od zgoraj navedenih pravic ali želite vložiti pritožbo,                      to lahko storite v pisni obliki ali po elektronski pošti na naslednjih naslovih:

Entrio.si d.o.o.
Kotnikova 5, 1000 Ljubljana, Slovenija
ID ZA DDV: SI35440376
Kontakt e-mail: info@entrio.si

Pripomba – kadar pošiljate kakršnikoli zahtevek je potrebna identifikacija. Razlog zato je vaša zaščita kot lastnik osebnih podatkov.

Če svoje zahteve, vprašanja ali težave ne morete rešiti neposredno s podjetjem Entriom in mislite, da je                      obdelavo vaših osebnih podatkov v nasprotju z Uredbo o splošnih podatkih, ste upravičeni                      vložiti pritožbo pri pristojnem nadzornem organu.

Povzetek:

Včasih se obrnite in preverite, ali obstajajo kakšne spremembe!

Posodobitve te izjave

Od časa do časa lahko pregledamo to izjavo, da vam lahko pokažemo, kako obdelujemo vaše podatke.                      V primeru večjih sprememb jih bomo jasno pokazali na tej spletni strani Entrio ali po elektronski pošti -                      tako da se lahko seznanite z vsemi spremembami v času.