AutoBrief Academy: Avtomobilski premiki in prilagoditve digitalizaciji

AutoBrief Academy: Avtomobilski premiki in prilagoditve digitalizaciji

location-iconŠportna hiša, BTC City Ljubljana, Ljubljana

O dogodku

Prijavi se za AutoBrief Academy: Avtomobilski premiki in prilagoditve digitalizaciji, 30.11.2023. v Športna hiša, BTC City Ljubljana, Ljubljana

 

Že 18 odstotkov slovenskih potrošnikov bi celoten proces nakupa vozila opravilo po spletu. To je 8 odstotkov več kot leta 2021. 

 

Pred nekaj leti si nismo niti predstavljali, kaj vse bomo iskali in kupovali na virtualnih prodajnih mestih. Ali se procesa digitalizacije poslovanja lotiti ali ne, danes ni več vprašanje – marsikateri ponudnik, ki tega koraka ni storil pravilno in pravočasno, je bil primoran svoj tržni delež prepustiti konkurenci.

Prodaja vozil sicer še vedno temelji na obisku avtomobilskega salona, a nakupni proces se že sedaj pri večini kupcev začne na spletu. Da se tudi ta panoga pospešeno transformira, nakazuje podatek iz letošnje Valiconove raziskave: brez obiska salona bi avtomobil kupila skoraj petina potrošnikov. Pot do kupca torej še nikoli ni bila tako preprosta – če se je lotimo na pravi način in s pravimi orodji.

Ste pripravljeni na digitalni (pre)skok vašega poslovanja?

Na drugi AutoBrief Akademiji, ki jo pripravljamo v sodelovanju z AMZS portalom za transparenten nakup in prodajo avtomobilov DoberAvto.si ter NLB Lease & Go, bomo s priznanimi strokovnjaki skupaj z vami in za vas iskali odgovore:

  • kako lahko izboljšate svojo pojavnost in prepoznavnost na spletu,
  • kako lahko digitalno transformacijo izkoristite za izboljšanje poslovnih rezultatov in večanje zadovoljstva kupcev,
  • kaj se dogaja v možganih kupca avtomobila: kakšne so njegove potrebe in želja ter kako jih zadovoljiti, kakšna je njegova nakupna pot, kako se odloča in kako ohraniti njegovo zvestobo.

 

PROGRAM

  • 18:00 REGISTRACIJA

  • 18:30 UVOD IN POZDRAVNI NAGOVOR


  • 18:40 SPREMENJENA NAKUPNA POT KUPCA IN POMEMBNOST LASTNE BLAGOVNE ZNAMKE

    Vsebina:
    Zakaj je pomembno razumevanje celovite izkušnje strank?
    Kako lahko močna blagovna znamka poveča vidnost na spletu ter kako dobra spletna prisotnost vpliva na gradnjo zaupanja in zvestobo strank
    Konkretne metode in pristopi, ki jih lahko trgovci takoj implementirajo za boljšo digitalno prisotnost

    Govorec: Damjan Blagojevič, Bold Group

    Damjan je svetovalec za digitalni marketing, B2B marketing, ABM marketing in CX, z močnim prodajnim ozadjem. Podjetjem pomaga identificirati njihove prodajno-marketinške potenciale in “bolečine”, s katerimi se soočajo, ter poiskati ustrezne, personalizirane rešitve.

  • 19:00 PREDSTAVITEV RAZISKAV POTROŠNIŠKEGA TRGA

    Vsebina:
    Vpogled v razpoloženje in pričakovanja potrošnikov, ki vplivajo na odločitve pri nakupu vozil
    Kako lahko prodajalci vozil prilagodijo svoje storitve in izkušnje, da zadovoljijo specifične potrebe in želje svojih strank
    Zakaj vedeti, kaj kupec želi in zakaj skrbeti za to, da imaš direkten odziv strank po nakupu?

    Govorec: Matjaž Robinšak, Valicon

    Matjaž Robinšak je direktor raziskav v družbi Valicon, v največji meri predan storitvenemu področju. Razumevanje uporabnika vidi kot ključ do uspeha. Na analitične pristope gleda kot na orodja, ki morajo pomagati pri reševanju marketinških izzivov.

  • 19:20 PANELNA RAZPRAVA NA TEMO DIGITALIZACIJE POSLOVANJA

    Vsebina:
    Digitalizacija kot konkurenčna prednost
    Kako strateško razvijati in izvajati digitalne strategije za boljšo povezavo s potrošniki?
    Kako lahko integracija digitalnih orodij in platform izboljša prodajne procese?
    Kako lahko digitalna transformacija in inovacije vodijo do rasti v avtomobilskem sektorju?

    Panelisti:
    Andrej Brglez, predsednik AMZS,
    Andrej Pucer, glavni direktor NLB Lease&Go
    Marin Vladović, izvršni direktor in partner AutoBrief.
    Voditelj
    Jure Gregorčič, avtomobilski novinar

  • 20:00 DIGITALNA TRANSFORMACIJA V PRAKSI

    Vsebina:
    Kateri so ključni kanali za našo prepoznavnost?
    Kdaj je pravi trenutek, da razširimo naše marketinške pristope in kam?
    Kateri marketinški pristopi nam omogočajo večji doseg za nižjo investicijo?

    Govorka: Manca Šalehar, Wolt

    Manca je vodja marketinga v podjetju Wolt, prejemnica Best Inspirational Leader Award 2023, svetovalka z različnim podjetjem in predavateljka na domačih in tujih konferencah. Skrbela je za grajenje prepoznavnosti številnih blagovnih znamk, med drugim tudi za znamko Volkswagen.

  • 20:20 ZAKLJUČNI NAGOVOR

  • 20:30 AFTER PARTY 

 

 

Deli dogodek: