Otkrivena je promjena vremenske zone

Molimo te odaberi vremensku zonu u kojoj se trenutno nalaziš:

Game Changer Ljubljana 2.0

Game Changer Ljubljana 2.0

location-iconHotel Four Points by Sheraton Ljubljana Mons, Ljubljana

Game Changer Ljubljana 2.0

O događaju

Prijava odnosno registracija za Game Changer Ljubljana 2.0, 11.11.2024. u Hotel Four Points by Sheraton Ljubljana Mons, Ljubljana

 

Game Changer Ljubljana 2.0

Game Changer se vrača v Ljubljano! Prva velika tehnološka konferenca o e-trgovini in finančni tehnologiji v Sloveniji združuje poslovne priložnosti z naprednimi tehnološkimi področji, kot so umetna inteligenca, big data, WEB3, kibernetska varnost, igrifikacija, družbeni mediji, SaaS in trženje. Povezala bo predstavnike tehnološke industrije, znanosti, institucij, poslovnih skupnosti, študente in posameznike, ki že sodelujejo ali pa še bodo sodelovali v dinamičnem procesu digitalne preobrazbe.

Celodnevni program Game Changer Ljubljana 2.0 bo letos osvetlil področja E-Commerce, FinTech & Big Data. Odvil se bo v kar treh dvoranah in expo coni. Po zaključku rednega dela za udeležence konference sledi še druženje, kjer bodo ob dobri glasbi in v sproščenem vzdušju sklepali nova poznanstva in navezovali stike.


DVORANA 1 / E-COMMERCE
Digitalne izložbe, neskončne priložnosti
Spoznali bomo ključne trende v e-trgovini, vključno z vzponom B2B e-trgovine, Q-Commerce in livestream nakupovanjem. Razprave v sklopu panela bodo obravnavale tudi upravljanje ključnih kazalnikov, napovedno analitiko za preprečevanje pomanjkanja, avtomatizirano upravljanje vračil ter pomen etike in ekoloških dejavnikov pri blagovnih znamkah.


DVORANA 2 / FINTECH
Fintech preboji – Transakcije, ki oblikujejo novo pokrajino trgovanja
Zaradi hitrega razvoja te industrije se bomo osredotočili na fintech inovacije, ki preoblikujejo trgovanje. Teme bodo med drugim vključevale zaščito pred goljufijami z umetno inteligenco, personalizirano digitalno zavarovanje, vlogo tehnologije pri vlaganjih v startupe, sprejemanje odprtega bančništva in širitev blockchaina onkraj kriptovalut, kar spreminja finančni sektor.


DVORANA 3 / BIG DATA
Z uporabo Big Data & AI do zvestih uporabnikov
Uporaba big data in umetne inteligence prinaša revolucijo za pridobivanje uporabnikov in uporabniško izkušnjo. S programom big data bomo raziskali personalizirane interakcije, grajenje skupnosti v marketinških kampanjah, priložnosti za rast z uporabo strojnega učenja in večkanalno prihodnost medijskih platform, ki bo temeljila na podatkih. Posvetili se bomo tudi pomenu transparentnosti pri uporabi podatkov, ki je ključna za grajenje zaupanja in zaščito intelektualnih pravic v digitalni dobi.

 

Pridržujemo si pravico do spremembe programa.

  

Podijeli događaj:

Što je Naknada za izdavanje ulaznice?

Naknada za izdavanje ulaznice pokriva jedan dio troška koji Entrio ima kako bi, kao posrednik u prodaji ulaznica, na brz i siguran način obradio transakciju, izdao ulaznicu i omogućio ti uživanje na događaju.

Naknadu Entrio naplaćuje po svakoj kupljenoj ulaznici, za sve načine plaćanja na internetu i na prodajnim mjestima, a ona među ostalim pokriva trošak Entrio korisničke podrške, održavanja serverskog sustava, administrativnih poslova i ostalih troškova vezanih uz izdavanje ulaznice.

Visina naknade ponekad može ovisiti i o Entriovom komercijalnom dogovoru s Organizatorom događaja.

Naknada za izdavanje ulaznice je nepovratna naknada.

Neispravan promo kod

Molimo probaj ponovno za 15 minuta ukoliko si siguran/a da je promo kod valjan - moguće da ga je sustav privremeno rezervirao u tvom prethodnom pokušaju

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili tvoje korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potraži u Korištenje kolačića (cookies).

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možeš mijenjanjem postavki u svom browseru.

  • Analitički kolačići pomažu nam unaprijediti web-stranicu prikupljanjem i analizom podataka o njezinu korištenju.

  • Marketinške kolačiće koristimo radi povećanja relevantnosti oglasa koje primaš.